Twój koszyk jest obecnie pusty!
Reklamacje i Zwroty
Procedura Reklamacji
Aby zrealizować reklamację opisaną w art.7 Regulaminu prosimy postępować według następującej instrukcji:
1. Wypełnienie Formularza Reklamacji
Prosimy o uzupełnienie formularza reklamacji, dołączając go do przesyłanego produktu. Formularz powinien zawierać: Twoje imię i nazwisko, adres e-mail lub korespondencyjny, numer telefonu, numer identyfikacyjny produktu, przyczynę reklamacji, datę zakupu i wystąpienia wady.
2. Zwrot Produktu
Przy składaniu reklamacji, prosimy o odesłanie wadliwego produktu wraz z kompletem akcesoriów i kopią dowodu zakupu (faktura VAT lub paragon) na poniższy adres:
Winnica Księżycowa
Połomia 483a
38-115 Połomia
Procedura Zwrotu Towaru (Odstąpienia od umowy)
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy opisanego w art.8 Regulaminu prosimy postępować według następującej instrukcji:
1. Wypełnienie Formularza Zwrotu
W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki przekaż do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy (bezpośrednio w naszej winnicy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na poniższy adres pocztowy). W tym zakresie możesz skorzystać z poniższego Formularza Odstąpienia od Umowy.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
2. Zwrot Produktu
Prosimy o odesłanie na swój koszt zwracanego produktu wraz z kompletem akcesoriów i kopią dowodu zakupu (faktura VAT lub paragon) na poniższy adres:
Winnica Księżycowa
Połomia 483a
38-115 Połomia